Bestellen
Het is kort dag, maar we helpen je waar we kunnen.
Stuur geen mail want het kan zijn dat de mail niet direct gelezen wordt.
Wij zijn telefonisch te bereiken van 09.00 tot 17.00 uur op 026-311 40 05. Indien je onze voicemail ontvangt, spreek gerust even je boodschap in dan bellen we je de eerstvolgende werkdag terug.
Per product is dit verschillend en staat het vermeld op de pagina.
Tijdig reserveren is verstandig om teleurstelling te voorkomen. Je kan altijd tot 5 dagen vooraf nog je bestelling wijzigen of annuleren.
Uiteraard! Al onze producten zijn afgestemd op een volwassenen en ruim voldoende, meestal vermelden wij ook het gewicht of de hoeveelheid bij het product. Bij twijfel neem gerust contact op, wij adviseren je graag.
Uiteraard, per productgroep hebben wij hiervoor aparte producten aangemaakt. Deze worden apart geleverd en gecodeerd.
Dit is soms best complex, er zijn namelijk enorm veel varianten van allergenen.
In onze keuken worden vaak producten in grote hoeveelheden bereid, het is daarom niet altijd mogelijk aan alle allergenen wensen te voldoen.
Het kan dus voorkomen dat wij een product voor deze persoon niet kunnen aanbieden, wij laten je dit dan direct weten.
Is er een allergie aanwezig, laat het ons weten en we proberen je te adviseren wat dan wel mogelijk is.
Per product is dit verschillend en staat het vermeld op de pagina.
Je kan al vanaf 10 personen bij ons bestellen. Daarnaast is het ook mogelijk om eventueel Halal, Kids, Vegetarisch en Lactose- en Glutenvrije pakketten los bij te bestellen.
Jazeker, bij de barbecue en buffetten. Want geen barbecue en buffet zonder goed stokbrood.
Elke dag bakken wij ons stokbrood vers af. Natuurlijk kan je de stokbroden altijd nog even opwarmen in een voorverwarmde oven of op de barbecue leggen. Daar worden ze lekker knapperig van.
Ja dat kan! Je kan in het bestelproces kiezen om je eigen barbecue te gebruiken. Je krijgt dan € 12,50 korting op je bestelling. Hetzelfde geldt voor het bestek en de borden hiervoor krijg je van ons € 1,00 korting per persoon op de bestelling.
Heb je al gekeken in de spam box van je mail? Het kan zijn dat de mail daar terecht is gekomen. Als dit niet het geval is neem dan contact met ons op 026-311 40 05 of stuur een mail naar info@wellingcatering.nl.
Nee, die leveren we er niet standaard bij. In plaats daarvan kan er op aanvraag altijd een aluminium schaaltje of een extra rooster mee, zodat mensen gescheiden van de rest kunnen barbecueën.
Leveren
Nee, hoofdzakelijk in heel Gelderland en bij maatwerk ook daarbuiten.
Jazeker, wij bezorgen 7 dagen per week.
Onder de 25 gasten bezorgen wij het koud minimaal 2 uur voordat je gaat eten. Wij leveren alles erbij om het gerecht te verwarmen en het warme gerecht warmt zichzelf op.
Onze chauffeur legt je dit uit tijdens het bezorgen.
Toch liever warm bezorgd? Vraag naar de mogelijkheden. Buffetten boven de 25 gasten kunnen wij warm bezorgen ongeveer 30 min voordat u gaat eten, deze blijft hierna nog 1,5 uur warm.
Dit verscheelt per buffet of barbecue, bij vragen neem dan gerust contact met ons op 026-311 40 05 of stuur een mail naar info@wellingcatering.nl.
Let op dat je iets van een tafelkleed gebruikt om te voorkomen dat de tafel niet beschadigd of vuil wordt.
Betalen
De bezorgkosten zijn afhankelijk van de afstand die we moeten rijden, gebaseerd op de postcode. Als je de bestelling plaatst in de webshop, worden de bezorgkosten bij stap 2 van het bestelproces berekend als wanneer je de postcode invoert.
Wij hebben ook een pick up point waar je gemakkelijk met de auto kunt parkeren en hiermee voorkom je bezorgkosten.
Ja alle website prijzen zijn inclusief BTW.
Eventueel maatwerk offertes voor bedrijven worden exclusief BTW aangeboden, wij zullen dit er altijd bij vermelden.
Contant bij levering, binnen 3 dagen vooraf of binnen 14 dagen achteraf.
Nee schoonmaakkosten zijn in de prijs inbegrepen.
Wijzigen
Jazeker kan dit. We begrijpen dat er later nog gasten bij komen of dat gasten zich toch afmelden. Bij ons kan je je bestelling nog wijzigen tot 5 werkdagen vooraf. Dat kan per e-mail info@wellingcatering.nl of telefonisch 026-311 40 05
Let op dat je bij een e-mail altijd van ons een bevestiging ontvangt, niet ontvangen? Neem even telefonisch contact op.
Dit kan alleen in overleg met onze frontoffice 026-311 40 05.
Het kan zijn dat wij voor uw wijziging een meerprijs vragen, wij laten dit vooraf weten.
Dit kan alleen in overleg met onze frontoffice 026-311 40 05.
Het kan zijn dat wij voor uw wijziging een meerprijs vragen, wij laten dit vooraf weten.
Dit kan tot 5 dagen vooraf per mail via info@wellingcatering.nl of telefonisch via 026-311 40 05.
Let op bij een wijziging kan het zijn dat er extra bezorgkosten bijkomen omdat het verder weg is.
Ophalen
Wij halen alles weer op behalve afval en etensresten, deze dient u te verwijderen.
Nee dat hoeft niet per se.
De chauffeur spreekt met jou af wanneer wij de spullen weer ophalen. Onze spullen dienen wel compleet en droog klaar te staan en het liefst ergens waar niet iedereen het kan pakken.
De klant blijft verantwoordelijk dat alle materialen compleet retour gaan tot de chauffeur ze heeft ingeladen.
Meestal de dag erna tussen 10:00-14:00 of anders in overleg.
Nee dat hoeft niet. Wel graag alles in de kratten klaarzetten zonder afval of etensresten.
Annuleren
Jammer we waren je graag van dienst geweest maar het kan natuurlijk voorkomen.
We kunnen de datum tot 5 werkdagen vooraf verplaatsen of kosteloos annuleren.
Overig
Welling Catering doet zijn uiterste best om alles perfect voor je te regelen. Maar waar mensen werken worden wel eens fouten gemaakt en ook wij maken wel eens een foutje. Een klacht kan ons ook weer helpen onze dienstverlening te verbeteren, neem dus altijd contact met ons op via info@wellingcatering.nl of neem telefonisch contact op 026-311 40 05.